Fijne boeken die we u kunnen aanraden

Gerangschikt volgens thema. Klik op een thema voor meer info over de boeken.

Adviseren

> Schein, Edgar, Procesadvisering, Amsterdam, Uitgeverij Nieuwezijds, 2000

Lees meer...

Klantgerichtheid

> Kitching, Jonathan (red.), Kruip in de huid van de klant, Zaltbommel, Uitgeverij Thema, 2001

Lees meer...

Time- en selfmanagement

> Buelens, Marc, & Vermeiren, Ann, Beter zorgen voor jezelf, Tielt, Uitgeverij Lannoo, 2000

> Koch, Richard, Het tachtig/twintig principe, Schoonhoven, Academic 2002

Lees meer...

Verkoop

> Steel, Paul & Baesor, Tom, Commercieel onderhandelen: een praktisch werkboek, Zaltbommel, Thema, 2001

> Rackham, Neil, Praktijkboek SPIN-verkoop, Kluwer, 2001

Lees meer...

Veranderingen

> Johnson, Spencer & Blanchard Kenneth, Wie heeft mijn kaas gepikt?, Antwerpen, Business Contact, 2006

> Loeve, Martin, De Change Maker, Zaltbommel, Uitgeverij Thema, 2004

Lees meer...

Trainen

> De Galan, K., Trainingen ontwerpen, Pearson Education, 2007

> De Galan, K., Trainen, een praktijkgids, 2003

Lees meer...